Czy mo偶na uczy膰 matematyki z pasj膮? MO呕NA
Klasa V a, jak na sportowc贸w przysta艂o utrwali艂a wiadomo艣ci z dzia艂u Liczby i dzia艂ania w formie sztafety zadaniowej. Zrealizowali艣my zadanie 5 z modu艂u V.Na pocz膮tku sztafety uczniowie zostali podzieleni na grupy. Ka偶da grupa rozwi膮zywa艂a zadania o r贸偶nym stopniu trudno艣ci oraz r贸偶nej warto艣ci punktowej. W momencie, gdy grupa uzna艂a 偶e rozwi膮za艂a dane zadanie, zg艂asza艂a to nauczycielowi do weryfikacji. Nauczyciel sprawdzi艂 poprawno艣膰 rozwi膮zania i w razie potrzeby poda艂 wskaz贸wki, kt贸re pomog艂y uczniom poprawi膰 ewentualne b艂臋dy.Celem sztafety by艂o nie tylko rozwijanie umiej臋tno艣ci matematycznych uczni贸w, ale tak偶e nauka pracy zespo艂owej i odpowiedzialno艣ci za w艂asn膮 prac臋. Dzi臋ki rywalizacji i wsp贸艂pracy, uczniowie mieli motywacj臋 do doskonalenia swoich umiej臋tno艣ci w rozwi膮zywaniu zada艅 i zdobywania jak najwi臋kszej liczby punkt贸w dla swojej grupy.